OBCHODNÉ PODMIENKY INTERNETOVÉHO OBCHODU ALLEN.SK

  1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
     
    • Nákup v internetovom obchode ALLEN môžu uskutočňovať fyzické a právnické osoby bez obmedzenia, za predpokladu, že sa budú riadiť týmito všeobecnými obchodnými podmienkami.
    • Zaslaním objednávky na tovar dáva zákazník súhlas s týmito VOP.
    • Predávajúci: spoločnosť Allen, s.r.o. so sídlom ČSA 1306 /3, 024 04  Kysucké Nové Mesto, IČO – 44637683, IČ DPH – SK2022769430. Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu v Žiline, vložka č. 50905/L, oddiel: Sro.
    • Kupujúci: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá svojou objednávkou vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim.
    • Tovar: produkty, ktoré sa nachádzajú v ponuke internetového obchodu Allen.
       
  2. OBJEDNÁVANIE TOVARU
     
    • Kupujúci si môže objednať akýkoľvek tovar, ktorý je v ponuke internetového obchodu Allen.
    • Tovar si môže objednať korektným vyplnením objednávky na internetovom obchode (prípadne si môže tovar objednať emailom na adrese allen@allen.sk , telefonicky na čísle +421 903 938 300 / +421 903 777 367
    • Po odoslaní objednávky dostane kupujúci potvrdenie o doručení objednávky do 2 pracovných dní bude kontaktovaný e-mail.
    • Po potvrdení objednávky vznikne obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim. Kupujúci sa tým zaväzuje za objednaný a dodaný tovar zaplatiť celú kúpnu cenu, vrátane prepravných nákladov, podľa platných obchodných podmienok.
    • Kupujúci potvrdením objednávky potvrdzuje pravdivosť a správnosť údajov.
       
    • Každá objednávka musí obsahovať:
      • Meno kupujúceho
      • Poštovú adresu pre doručenie tovaru
      • Telefonické číslo alebo email
      • Objednávací kód tovaru alebo presný názov tovaru
      • Počet  metrov, kusov  z každej položky tovaru
      • Dátum vystavenia objednávky
      • Spôsob prepravy a prevzatia tovaru
         
    • Objednávka pre právnické osoby musí obsahovať aj:
      • IČO a SK DIČ spoločnosti
      • Kontaktnú osobu a telefón
      • Fakturačnú adresu (ak je iná ako adresa dodania)
         
    • Ďalšie informácie o objednávaní tovaru nájdete v sekcii AKO NAKUPOVAŤ .
       
  3. PLATOBNÉ PODMIENKY A CENY
     
    • Kupujúci môže vykonať platbu za tovar spôsobom:

      Pri prevzatí tovaru:

      • poštovou dobierkou
      • osobne
      • kurier (GLS)
         
    • V každej zásielke s objednaným tovarom bude priložená faktúra (daňový doklad). Fakturovaný bude objednaný tovar a prepravné náklady.
    • Platné ceny tovaru sú uvedené pri jednotlivých položkách a platia výhradne pre nákup v internetovom obchode Allen.
    • Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien tovaru.
    • Predávajúci garantuje dodanie tovaru za cenu, ktorá bola uvedená v internetovom obchode v čase objednania tovaru.
       
  4. DODACIE PODMIENKY
     
    • Objednaný tovar bude odoslaný kupujúcemu zvoleným spôsobom.
    • Tovar bude odoslaný kupujúcemu do 2 týždňov od potvrdenia objednávky.
    • V prípade, že pri vybranom tovare je uvedená dlhšia dodacia lehota, tovar bude dodaný podľa tohto termínu.
    • Kupujúci bude oboznámený o presných dodacích lehotách aj pri potvrdení objednávky.
       
    • Za doručenie objednaného tovaru predávajúci účtuje prepravné náklady vo výške:
      • 3,50 EUR pri platbe prevodom vopred. 
      • 4,50 EUR pri zaslaní na dobierku.
  5. VRÁTENIE TOVARU
     
    • Zakúpený tovar je možné vrátiť bez udania dôvodu do 7 kalendárnych dní od prevzatia tovaru kupujúcim.
    • Tovar musí byť nepoškodený.
    •  Najneskôr do 15 dní bude suma za vrátený tovar odoslaná kupujúcemu poštovou poukažkou.
       
  6. REKLAMÁCIE  
    • Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa zakúpenia.
    • Reklamovať sa môže len tovar zakúpený u predávajúceho.
    • Pre uplatnenie reklamácie tovaru je kupujúci povinný spolu s poškodeným  tovarom zaslať predávajúcemu aj podpísanú žiadosť o reklamáciu, v ktorej uvedie popis závady. Tovar vráťte obyčajným balíkom, pre uznanie reklamácie je nutné zaslať pôvodnú objednávku spolu s kópiu daňového dokladu, na základe ktorého bol tovar nadobudnutý.
    • Poštovné za balík, v ktorom ste reklamovaný tovar poslali, Vám vrátime v zasielke alebo poštovou poukážkou.
    • Reklamácia je vyriešená do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim.
    • Záručná doba na tovar zaniká v prípadoch, že k chybe došlo nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, mechanickým poškodením, prevádzkou v nevhodných podmienkach alebo neoprávneným zásahom do výrobku.  
  7. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
     

 


pre registrovaných


 

nová registrácia
zabudol som heslo

Aktuality

 
© 2009 - 2018 Allen, s.r.o., vytvorilo MaM Multimedia, s.r.o.